یکپارچه سازی قوانین کسب و کار، اجرای استانداردهای ساده ای است که عملیات یک سازمان را مشخص می کند (یا محدود می کند).بدون قوانین و فرآیندهای تجاری تثبیت شده، یک شرکت اغلب خود را در یک فضای آشفته با نتایج متناقض، شکایات کارمندان و مصرف کنندگان ناراضی می بیند.

با این حال، مقررات در تجارت، محصول انقلاب تکنولوژیک نیست. از سوی دیگر، استانداردهای شرکت از تلاش های مردمی برای ارائه دقیق ترین رویکرد ممکن برای اداره یک کسب و کار سرچشمه می گیرد.

 تا اوایل دهه 1990، قوانین کسب و کار به طور گسترده ای به عنوان یک مفهوم برای سازمان ها پذیرفته نشده بود.امروزه، اکثر شرکت‌ها قوانین تجاری را به عنوان یک نیاز حیاتی برای جریان‌های سیستم یا نمودارهای جریان رویه‌ای می‌بینند که نشان می‌دهد یک شرکت چگونه تجارت خواهد کرد.

خوشبختانه، نرم افزار ProcessMaker به عنوان یک شرکت متمرکز بر مدیریت فرآیندهای کسب و کار، با OpenRules، یک قانون تجارت منبع باز و موتور مدیریت تصمیم، مشارکت نموده است.

مشتریان ممکن است از OpenRules، قوانین تجاری و راه حل های مدیریت تصمیم شرکت برای ساخت، آزمایش و نگهداری خدمات تصمیم گیری عملیاتی در محل یا در فضای ابری استفاده کنند.

ادغام و ایجاد قوانین تجاری با OpenRules و ProcessMaker

OpenRules Decision Manager  می تواند منطق پیچیده کسب و کار را خودکار کند که انتخاب های عملیاتی روزمره را ساده می کند.

بنابراین، کاربران تجاری می توانند به سرعت مدل های تصمیم گیری مبتنی بر قوانین بسازند و آن ها را در محل یا در فضای ابری مستقر کنند. کاربران نهایی نیازی به یادگیری هیچ رابط گرافیکی اختصاصی یا زبان برنامه نویسی ندارند. علاوه بر این، کاربران نهایی می توانند از Microsoft Excel® یا Google Sheets® به عنوان یک مدیر اجرایی باینری استفاده کنند.